اکنون که در این صفحه هستید، حتی اگر اولین بازدید شما از ویکی تولید باشد، کاربر و دوست ما محسوب میشوید! ویکی تولید پیش از آنکه یک برند تجاری و کسب درآمد باشد فضایی دوستانه برای علاقمندان به موفقیت و کارآفرینی است و بخش پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به سوالات شما دوستان در تمامی موضوعات سایت است، البته که بخشی از سوالات ممکن است فراتر از دانش و تجریه ما باشد اما تا حد امکان پاسخگوی سوالات شما هستیم و خدمات مشاوره ی خود را بصورت رایگان در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مدت زمان پاسخگویی در سامانه پرسش و پاسخ چقدر است؟

در بعضی روزهای هقته حجم سوالات ارسال شده زیاد است، در چنین شرایطی ممکن است تا یک  روز تاخیر داشته باشیم که پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم اما عموما در کمتر از ۶ ساعت کاملترین پاسخ را ارسال میکنیم.

آیا امکان استفاده از تماس تلفنی برای پرسش سوالات وجود دارد؟

پس از شروع ارتباطمان در صورت نیاز شماره تماس مشاوره در اختیارتان قرار میگیرد، هر چند خواهشمندیم برای ارائه ی مناسب خدمات از مطرح کردن سوالات در قالب تماس تفلنی خودداری نمایید تا فرصت کافی برای ارسال آن به کارشناس مربوطه وجود داشته باشد.

چگونه پاسخ سوالات را دریافت کنیم؟

اگر در پنل کاربری عضو شده باشید، بعد از پاسخ دهی از طریق ایمیل اطلاع رسانی انجام میشود و با مراجعه به پنل قابل مشاهده خواهد بود.

اگر سوال خود را از طریق فرم همین صفحه ارسال کرده باشید، پاسخ به پست الکترونیکی شما ارسال میشود اما امکان مطرح کردن آن با کارشناسان مختلف وجود نخواهد داشت.

برای عزیزانی که در سیستم تلفنی ویکی تولید ثبت نام شده اند (که رایگان هم هست) ساعت مشاوره تلفنی از قبل هماهنگ شده و از طریق پنل کاربری و ایمیل اطلاع رسانی میشود.

در سامانه پرسش و پاسخ به چه سوالاتی جواب میدهیم؟

تمام سوالات! در سامانه پرسش و پاسخ ویکی تولید هیچ مجدودیتی در نوع سوالات شما وجود ندارد، اما بخاطر داشته باشید که حوزه ی تخصصی ما کارآفرینی، موفقیت، رشد فردی و مباحث ساخت و تولید است.